Drugi tir, korupcija, Janez Janša, investicija, madžarska 2TDK, Dobra država, Bojan Dobovšek

V Dobri državi opozarjamo, da projekt drugega tira zaradi nesposobnosti in koruptivnosti političnih struktur, ki vodijo to državo zadnjih 20 let, spet stoji.

Državni zbor danes obravnava gradnjo drugega tira Koper-Divača, ki stoji. Politične elite, ki zadnjih 20 let vodijo državo, spet dokazujejo, da jih t. i. nacionalni interes ne zanima, razumejo samo boj za interese svojih političnih botrov, ki žal pri nekaterih prihajajo tudi iz tujine. Rezultat tega je, da drugega tira nimamo, Slovenija pa izgublja svojo geostrateško prednost.


V Dobri državi opozarjamo, da projekt drugega tira zaradi nesposobnosti in koruptivnosti političnih struktur, ki vodijo to državo zadnjih 20 let, spet stoji. Gradnja drugega tira se je »začela« že v obdobju vlade Boruta Pahorja, ki je ob predstavitvi video projekcij (prva maketa) drugega tira razpis za izvajalce razbila na več ločenih razpisov, ki nikoli niso bili izvedeni.


Sledilo je obdobje finančne krize, vlada Mira Cerarja pa je po letu 2014 najprej, prek ministra za infrastrukturo Gašperšiča, ocenila, da drugega tira sploh ne potrebujemo, potem je mnenje spremenila, s podporo ministra Lebna zgradila maketo, odprla vrata Madžarski, slednja pa potem pod pritiskom javnosti spet zaprla. Vlada Marjana Šarca se je odločila za preferiranje domačih izvajalcev, ki so se zaradi svoje strokovne pomanjkljivosti skrili za Kitajske izvajalce.


V Dobri državi podpiramo vključitev zalednih držav v izgradnjo drugega tira, ampak pod jasnimi pogoji, ki bodo zagotovili uresničevanje interesov Republike Slovenije. Tega odgovora zaenkrat v javnosti ni, tudi vlada gradiva o predlaganem sporazumu z Madžarsko ni javno objavila, kar je nesprejemljivo. Rezultat vsega navedenega je, da projekt drugega tira stoji, Slovenija izgublja svojo strateško prednost, ki jo prek svojih projektov poskušajo izničiti na Hrvaškem in v Italiji. To enostavno ni v interesu državljanov republike Slovenije.


Vsi vpleteni pozabljajo, da je glavni interes izgradnja drugega tira in posodobitev arhaičnega železniškega omrežja, ki nas izrinja iz ključnih transportnih projektov EU.


Slika:2tir.si

0 0
Feed

Oddajte komentar